annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Donkere vlek op lcd scherm A55

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
rujanss85
Lid

Donkere vlek op lcd scherm A55

Dag,

zojuist zag ik op het lcd scherm van mijn A55 een donkere vlek linksonderaan, het lijkt of slechts de helft van de verlichting aan is.

In de zoeker zie ik het niet, en ook op testfoto's die ik net gemaakt heb kom ik dit fenomeen niet tegen.

Zou het scherm nu al defect kunnen zijn? ik kocht de camera in februari 2012, dus net 4 maanden oud..

Graag jullie ervaringen, adviezen etc.

m.vr.gr. rujanss85

Message was edited by: -Tycho-

Naam gewijzigd om gebruikersprivacy te beschermen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
rujanss85
Lid

Beste mensen, ik heb na lang wachten, (wilde de camera niet missen) begin maart de camera ter reparatie aangeboden en vandaag weer kunnen gebruiken! De 'ground sheet' van het lcd scherm (één van de lagen?) had losgelaten en is onder garantie vervangen. Ik ben er weer blij mee! Ook met de snelheid van de reparatie overigens, had verwacht de camera tot wel 6 weken te moeten missen, maar werd al na 2,5 weken gebeld dat ie gereed was! Top dus.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste rujanss85,

Welkom op het Sony Forum!

 

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien u vindt dat uw vraag onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

 

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

- Tycho -

Forum Moderator

profile.country.nl_NL.title
50.linden
Bezoeker

Hallo,

Op het display van mijn Nex5, verschijnen steeds meer donkere vlekken.

Camera 2 jaar oud, ben er super voorzichtig mee en het vlekken is een halfjaar geleden

begonnen( eerst de randen) geen krassen, het lijkt wel vocht.

Zit altijd in een zachte fototas, geen temperatuurschommelingen, geen vet en geen draagriem.

zijn er meer van deze klachten?

profile.country.nl_NL.title
Jos-Hijdra
Bezoeker

Hey Hallo,

Heb het zelfde verschijnsel op het display van mijn Nex 5.

Erg jammer, altijd erg zuinig op geweest dus daar kan het niet aan liggen.

Misschien heeft Sony een antwoord of een mede gebruiker?

Alvast bedankt.

Adijos

profile.country.nl_NL.title
rujanss85
Lid

Beste mensen, ik heb na lang wachten, (wilde de camera niet missen) begin maart de camera ter reparatie aangeboden en vandaag weer kunnen gebruiken! De 'ground sheet' van het lcd scherm (één van de lagen?) had losgelaten en is onder garantie vervangen. Ik ben er weer blij mee! Ook met de snelheid van de reparatie overigens, had verwacht de camera tot wel 6 weken te moeten missen, maar werd al na 2,5 weken gebeld dat ie gereed was! Top dus.