annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony a5000 camera - tijd om te vervangen?

profile.country.NL.title
cjorissen
Nieuw

Sony a5000 camera - tijd om te vervangen?

Al jaren heb ik plezier van mijn Sony a5000 camera. Nu bij de laatste paar filmpjes merk ik dat bij harde geluiden de audio 'piept', bijvoorbeeld als iemand hardop lacht. Ik dacht eerst dat het aan de speakers van mijn laptop lag maar ook als ik het geluid laag draai hoor ik de piep nog steeds. Voorheen had ik dat probleem niet, en ik twijfel nu dus of de microfoon van de camera aan het verslijten is. 

Is dit misschien nog op te lossen? Ik heb een plugin microfoon maar volgens mij is die niet compatibel met de camera. Of moet ik hem dan toch vervangen? Suggesties welkom! 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De A5000 is al op de markt sinds 2014, als het lukt om te verkopen (eventueel zonder de microfoon) en een recenter model aan te schaffen is het probleem opgelost.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik zou inderdaad eerst even checken wat er gebeurd met een compatible microfoon.

Opsturen voor reparatie gaat waarschijnlijk meer kosten dan de camera nog waard is helaas. 

Succes!

Antonette

profile.country.NL.title
cjorissen
Nieuw

Bedankt voor het meedenken! Ik ga kijken of het gemakkelijk is een aparte audiotrack op te nemen met de microfoon, en anders wordt het een nieuwe camera :slight_smile: