annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony alpha 58 beeldstabilisator kapot

profile.country.NL.title
PhotoJayAmsterdam
Ontdekker

Sony alpha 58 beeldstabilisator kapot

Ik heb een oude Sony alpha 58, waarvan de beeldstabilisator kapot is. De beeldstabilisator wordt niet meer geleverd door Sony. Ik fotografeer momenteel met mijn nieuwe Sony alpha 7 M III, dus er is niet meteen noodzaak om mijn oude alpha 58 te gebruiken. Maar omdat het een erfstuk betreft, wil ik hem behouden en als hij gerepareerd is, wil ik hem gewoon weer gebruiken. Ik heb er mooie macrofoto's en portretfoto's mee gemaakt. Kortom, ik ben op zoek naar een beeldstabilisator voor de Sony alpha 58. Is er iemand in dit netwerk die voor een aannemelijk bod, een beeldstabilisator kan aanbieden? Als ik via Marktplaats kijk, dan moet ik een complete tweedehandse camera kopen en dat kost gauw € 200 of meer, omdat er vaak lenzen bij geleverd worden. De dagwaarde van de Sony alpha 58 is echt een stuk lager. Ik heb ook gekeken bij AliExpress maar een camerareparateur heeft hier slechte ervaringen mee: Er wordt niet geleverd of er wordt een product geleverd dat niet voldoet.

Ik hoop dat ik geluk heb en dat er iemand is die me kan helpen!

PhotoJayAmsterdam

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

<up>


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
PhotoJayAmsterdam
Ontdekker

Ik heb een (tweedehands) stabilisator nodig voor mijn Sony Alpha 58. Sony verkoopt deze niet meer. Omdat de camera een erfstuk is, wil ik hem repareren.

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Is de aanschaf van een tweedehands Alpha 58 op marktplaats niet een makkelijker en goedkopere optie?