annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Een afbeelding bij een MP3 CD

profile.country.nl_NL.title
Avious
Nieuw

Een afbeelding bij een MP3 CD

Hallo Ik heb de volgende vraag.

Hoe krijg je een afbeelding te zien bij een Album

Ik heb de E453 Walkman.

Bij het ene album zie ik de afbeelding wel maar bij weer een ander album niet.

al van het een en ander geprobeert, zoals afbeelding verkleinen, zelfde naam als album

maar niets werkt.

bijvoorbeeld Caro Emerald - Deleted Scenes From The Cutting Room Floor krijg ik geen afbeelding te zien maar bij Glennis Grace - One Night Only weer wel. :thinking:

Wie weet raad

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_BE.title
Ilse82
Bezoeker

Zelfde probleem hier met mijn NWZ-A846: ik gebruik steeds hetzelfde type afbeelding (jpg) en label mijn songs steeds op dezelfde wijze, maar toch worden sommige hoezen wel weergegeven en anderen niet. Waaraan ligt dit?

Mijn vorige toestel was een Creative Zen en die gaf wel alle hoezen zonder uitzondering weer... Waarom lukt het hier niet???

profile.country.nl_NL.title
Avious
Nieuw

Ik heb het 1 en ander even nagevraagt bij een electronica zaak en het blijkt dat sommige CD's deze informatie niet in de CD hebben staan. (het hoesje dus)

Alleen wanneer de Cover er bij instaat (zie met BV mediaplayer) dan is er ook vaak een hoesje te zien op het scherm.

Dit schijnt bij het bij ieder merk anders te zijn.

Het maakt dus niet uit of je er een JPG afbeelding zelf in plaatst deze wordt niet gezien.

Geld het zelfde met de CD info (het beste is rippen met mediaplayer (deze haalt alle Info op).

Heb ik hierbij mijn eigen vraag beantwoord en hopelijk ook de jouwe.