annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Verzoek om oplossing van een probleem bij het converteren van mijn muziekbestanden in "Atrac format" naar MP3 format".

profile.country.nl_NL.title
MellowYellowOne
Bezoeker

Verzoek om oplossing van een probleem bij het converteren van mijn muziekbestanden in "Atrac format" naar MP3 format".

Ik heb twee SONY Walkman apparaten; één van het type D-NE511 en de ander van het type MZ-N910.

Ik wil mijn muziekbestanden die in "Atrac formaat" op CD staan, converteren naar "MP3 formaat".

Ik heb op mijn computer het programma "SonicStage Version 4.3.01.14050" geïnstalleerd.

Om mijn muziekbestanden van "Atrac format" te converteren naar "MP3 format" wil ik het programma

"MP3 Conversion Tool Sony" op mijn computer installeren. Maar reeds aan het begin van de installatie proces krijg ik een Foutmelding die als volgt luidt:

ATRAC to MP3.exe - Toegangspunt niet gevonden

Kan toegangspunt van procedure GetFileVersionInfoExW niet vinden in DLL-bestand VERSION.dll

Door dit probleem kan het programma "MP3 Conversion Tool Sony"niet goed geïnstalleerd worden op mijn computer.

Kan iemand mij hiermee helpen?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste MellowYellowOr,

Ik heb hier een link gevonden MP3 Converstion Tool:

http://esupport.sony.com/perl/swu-download.pl?upd_id=2971

Voldoet uw PC aan de volgende eisen?

System Requirements

Operating System:
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Business
Windows Vista Ultimate

NOTE: SonicStage software version 4.3 is supported only for computers with factory preinstalled Windows Vista operating system, or Sony® VAIO® computers that have been upgraded to Windows Vista operating system using the Sony provided upgrade disc.

Windows XP Home Edition (with Service Pack 2 or later)
Windows XP Professional (with Service Pack 2 or later)
Windows XP Media Center Edition (with Service Pack 2 or later)
Windows XP Media Center Edition 2004 (with Service Pack 2 or later)
Windows XP Media Center Edition 2005 (with Service Pack 2 or later)

NOTE: 64 Bit versions of the operating system are not supported.

Computer: IBM PC/AT or compatible

CPU: Pentium® III 450MHz or higher (Pentium III 800MHz or higher for Windows Vista operating system)
Hard disk drive space: 400MB or more (The amount of space will vary according to Windows version and the number of music files stored on the hard disk drive)

RAM: 128MB or more (512MB or more for Windows Vista operating system)

Display: High Color (16bit) or higher, 800 x 600 dots or better (1024 x 768 dots or better is recommended)
Use of this software with the following systems is not supported by Sony:

Operating Systems other than those indicated above

Personally constructed PCs or operating systems

An environment that is an upgrade of the original manufacturer-installed operating system

Multi-boot environments

Macintosh® computers

Ik hoor het graag van u.

Greetz,

Ghost

profile.country.nl_NL.title
MellowYellowOne
Bezoeker

Beste Tha-Ghost,

Allereerst wil ik je bedanken voor je reactie op mijn verzoek voor een oplossing van het onderhavige probleem waarmee ik zit.

Jouw voorstel om het programma "MP3 Conversion Tool Sony"  te installeren, waarbij mijn computer-syteem aan de nodige vereisten moet voldoen, heb ik geprobeerd.

Maar reeds aan het begin van de installatie van het programma "MP3 Conversion Tool Sony" krijg ik een error ofwel foutmelding, die als volgt luidt:

ATRAC to MP3.exe - Toeganspunt niet gevonden

* Kan toegangspunt van procedure GetFileVersionInfoExw niet vinden in DLL-bestand VERSION.dll

Daarbij was SonicSatge met OpenMG reeds op mijn computer geïnstalleerd.

Ondanks de benodigde voorzorgmaatregelen krijg ik de genoemde error.

Weet jij misschien voor mijn de oplossing van dát probleem? Indien je het weet, verneem ik het graag!

Alvast mijn dank en groet,

MellowYellowOne

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste MellowYellowOne,

Al geprobeerd om alles eerst van Sony te de-installeren en daarna de link hierboven te installeren.

Of:

Geprobeerd alles van Sony te deinstalleren en daarna de orginele en daarna de update te installeren?

** De-installeren via configuratiescherm.

Greetz,

Ghost