annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Drivers Vaio VPCEJ2L1E

choreftis
Ontdekker

Drivers Vaio VPCEJ2L1E

Beste,

 

Door problemen met het herstel van onze Vaio VPCEJ2L1E heb ik er van armoe mijn eigen Windows 7 erop gezet, alleen ik krijg de netwerkaart en de wifi niet aan de praat en ik vindt nergens de gepaste drivers.

 

Weet hier soms iemand een oplossing voor?

 

Met dan bij voorbaat

 

Choreftis

10 ANTWOORDEN 10
choreftis
Ontdekker

Kijk beste mensen, dit is nu wat ik bedoel, Arthur, wie is Arthur, maar aan z'n vragen en antwoorden dacht ik dat het iemand was die bij Sony gerespecteerd werd.

 

Dus heb ik toch de optie aangenomen om hem mijn brieven en mails toe te sturen en hij die naar Sony door te sturen. We zijn nu bijna 4 weken verder en de reactie is nog steeds 0,0 (nul comma nul). Dus ook Arthur is van geen tel en wij nog minder.

Ik sluit nog even mijn Xperia Miro aan de pc en ik heb nog steeds de laatste update, die van maart vorig jaar, dus weet ook dat dit betekend, als je een Sony Smartphone koopt krijg je gewoon geen updates, ook al zit er een bug in......want na een jaar is die al verouderd en word er niks meer aan gedaan.

 

Dus bij deze weet Sony dat deze jongen het Sony tijdperk heeft afgesloten, dan nog liever een Chinees prul dan iets wat geld kost en waar je geen support bij hebt.