annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluid

OPGELOST
profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

Geluid

Hallo, ik heb een Philips smart tv50PUS6704/12 met een Netflix knop, maar als ik Netflix ga kijken dan komt er geen geluid uit mijn BDVE 2100 blue ray home cinema set. Beide systemen zijn met het zelfde netwerk verbonden, via Wi-Fi.

Hoe kan dat en wat moet ik doen om toch geluid te krijgen via mijn surround systeem? Bvd.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
gclaus
Ontdekker

  • Hallo, ik heb een Philips smart tv50PUS6704/12 met een Netflix knop, maar als ik Netflix ga kijken dan komt er geen geluid uit mijn BDVE 2100 blue ray home cinema set. Beide systemen zijn met het zelfde netwerk verbonden, via Wi-Fi. Alles lijkt mij goed aangesloten: blue ray home cinema BDVE2100 Sony, is met een HDMI kabel op de HDMI ARC poort van de tv aangesloten en de HDMI ARC poort van de blue ray home cinema BDVE2100.
  • Maar ik ben erachter gekomen dat bij geluid instellingen van de tv op, meerkanaals moest staan, NIET op meerkanaals(bypass) . Opgelost!!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

En krijg je wel geluid als je normaal TV kijkt.

 

Hoe is alles aangelsoten?

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

Hoi, ja ik krijg wel geluid op de tv, dan moet ik de sound mode van Nederlands naar dolby digital zetten elke keer weer via Ziggo media box.met afstandsbediening van Ziggo.

HDMI kabel aangesloten van Ziggo box naar tv, blue ray home cinema BDVE 2100 aangesloten met HDMI kabel op de ARC van TV en Wi-Fi is op beide apparaten geconfigureerd.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@ClausGerard  schreef:

Hallo, ik heb een Philips smart tv50PUS6704/12 met een Netflix knop, maar als ik Netflix ga kijken dan komt er geen geluid uit mijn BDVE 2100 blue ray home cinema set. Beide systemen zijn met het zelfde netwerk verbonden, via Wi-Fi.

Hoe kan dat en wat moet ik doen om toch geluid te krijgen via mijn surround systeem? Bvd.


Het geluid van de SmartTV gaat via de HDMI-verbinding naar de E2100, niet via het WiFi netwerk.

Volgens mij is de SmartTV niet goed geconfigureerd, maar daar kunnen wij je niet mee helpen hier.

 


suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

Ja dat het geluid van de tv via de HDMI aansluiting gaat is normaal dat weet ik ook.

Netflix op TV gaat via het smart proces en Wi-Fi en het E2100 systeem gaat ook via de zelfde Wi-Fi dan zou je denken dat op die manier het geluid tot stand komt. Hoe moet ik het dan configureren? Help.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@ClausGerard  schreef:

.................en het E2100 systeem gaat ook via de zelfde Wi-Fi dan zou je denken dat op die manier het geluid tot stand komt. Hoe moet ik het dan configureren? Help.


Wat doet de E2100 i.c.m. het TV-toestel via WiFi?

 

Wij hebben hier met Philips TV-toestellen geen enkele ervaring m.b.t. het configureren, zal je bij de Philips Community moeten zijn of bijv. op Tweakers.net 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ClausGerard
Ontdekker

Oké bedankt voor je tijd, ik ga naar Philips forum en kijk even naar jou link. Gr. Gerard

profile.country.NL.title
gclaus
Ontdekker

  • Hallo, ik heb een Philips smart tv50PUS6704/12 met een Netflix knop, maar als ik Netflix ga kijken dan komt er geen geluid uit mijn BDVE 2100 blue ray home cinema set. Beide systemen zijn met het zelfde netwerk verbonden, via Wi-Fi. Alles lijkt mij goed aangesloten: blue ray home cinema BDVE2100 Sony, is met een HDMI kabel op de HDMI ARC poort van de tv aangesloten en de HDMI ARC poort van de blue ray home cinema BDVE2100.
  • Maar ik ben erachter gekomen dat bij geluid instellingen van de tv op, meerkanaals moest staan, NIET op meerkanaals(bypass) . Opgelost!!!!