annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Home cinemaset aansluiten op kpn ontvanger

OPGELOST
profile.country.NL.title
RHulzink
Nieuw

Home cinemaset aansluiten op kpn ontvanger

Ik heb een Sony BDV-N5200W home cinema set. En ik heb een KPN tv ontvanger HMB2260 alles aangesloten zoals het hoort met een HDMI kabel. Als ik alleen radio wil luisteren via de ontvanger valt het geluid steeds weg(het hapert) Hoe kan dit of moet ik toch een optische kabel aansluiten. als ik het gewoon via de fm functie luister middels de meegeleverde antennekabel gaat het wel goed.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Hallo, dit klinkt bekend heb dan de Next box van Ziggo. Heb je het volgende al geprobeerd: 1 . De coax kabel vanuit de muur of waar hij binnenkomt naar je KPN-ontvanger. 2. HDMI - kabel vanaf je KPN ontvanger naar de HDMI - ARC aansluiting van je tv. 3. Optische kabel vanuit je home - cinemaset naar je KPN ontvanger. Wel dit veranderen in je HDMI menu van je tv,  uitgang HDMI - ARC  selecteren. Je home - cinimaset op tv zetten dan kan je de tv uitschakelen terwijl je radio luisterd. Hopelijk ben je hiermee geholpen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wel even een vraag. is de HMB2260 direct aangesloten op je TV-toestel of rechtstreeks op de N5200w?

Als de HMB2260 direct op je TV-toestel is aangesloten luid mijn  advies om de optische vebinding tussen de N5200w en de HMB2260 te gebruiken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Hallo, dit klinkt bekend heb dan de Next box van Ziggo. Heb je het volgende al geprobeerd: 1 . De coax kabel vanuit de muur of waar hij binnenkomt naar je KPN-ontvanger. 2. HDMI - kabel vanaf je KPN ontvanger naar de HDMI - ARC aansluiting van je tv. 3. Optische kabel vanuit je home - cinemaset naar je KPN ontvanger. Wel dit veranderen in je HDMI menu van je tv,  uitgang HDMI - ARC  selecteren. Je home - cinimaset op tv zetten dan kan je de tv uitschakelen terwijl je radio luisterd. Hopelijk ben je hiermee geholpen.