Deel jouw ervaring!
Heb [Aan] geselecteerd bij (MENU-(Instellingen)→ [Copyrightinformatie] en namen ingevoerd. Het pictogram © wordt echter niet afgebeeld op het opnamescherm, en ook wordt de ingevulde naam van de fotograaf en copyrighthouder niet weergegeven bij ‘info’ op een geïmporteerde (op Mac) afbeelding.
Wat doe ik verkeerd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zover bij mij bekend is de copy write veld niet ondersteund in de viewer van MacOS. Open de afbeelding in "voorvertoning"--> extra's --> toon infovenster --> Je ziet dan diverse tabbladen. Ga dan naar tabblad "IPTC"
Of je bekijkt deze in programma's als Lightroom, Capture One. of je installeert een plugin om EXIF informatie volledig weer te geven in de verkenner (viewer)
Goedendag,
Welkom op het Sony forum!
Ik heb deze kwestie intern nagevraagd, en zal zo snel mogelijk bij je terug komen.
Groeten,
Noa
Zover bij mij bekend is de copy write veld niet ondersteund in de viewer van MacOS. Open de afbeelding in "voorvertoning"--> extra's --> toon infovenster --> Je ziet dan diverse tabbladen. Ga dan naar tabblad "IPTC"
Of je bekijkt deze in programma's als Lightroom, Capture One. of je installeert een plugin om EXIF informatie volledig weer te geven in de verkenner (viewer)
Ik heb het gevonden. Bedankt!