annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony nex5 fotonaam

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
FVeenstra
Bezoeker

sony nex5 fotonaam

ik heb een fotocamera nex5 en mijn vrouw heeft ook een nex5 als we foto's maken en die later samen willen voegen in 1 map bijv Vakantie hebben de foto's allemaal de zelfde namen van mij bijvoorbeeld dsc 400 maar van mijn vrouw ook. kan je in de camera ook van 1 camera de naam van de foto's veranderen zodat bij het later samenvoegen geen problemen ontstaan dat de pc zegt, dit bestand bestaat al vervangen of kopieeren.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Beste Fveenstra,

In het menu van de camera kunt u net de bestandnaam wijzigen. Wel kunt u op 1 camera de bestandnummering resetten. Deze begint dan weer vanaf 0001.

Zelf heb ik dit probleem ook op vakantie. Foto's gemaakt met DSLR en een compact camera. Echter kan ik aangeven dat de bestanden samen gevoegd moeten worden. 1 van de bestanden krijgt dan de naam

xxxxx (1).jpg

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Joost

Message was edited by: -Tycho-

persoonlijke gegevens verwijdert

Met vriendelijke groet,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Beste Fveenstra,

In het menu van de camera kunt u net de bestandnaam wijzigen. Wel kunt u op 1 camera de bestandnummering resetten. Deze begint dan weer vanaf 0001.

Zelf heb ik dit probleem ook op vakantie. Foto's gemaakt met DSLR en een compact camera. Echter kan ik aangeven dat de bestanden samen gevoegd moeten worden. 1 van de bestanden krijgt dan de naam

xxxxx (1).jpg

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Joost

Message was edited by: -Tycho-

persoonlijke gegevens verwijdert

Met vriendelijke groet,