annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update voor Sony ILCE-7M2

OPGELOST
profile.country.NL.title
Mikki10.
Lid

Update voor Sony ILCE-7M2

Hoi,

Mijn live view scherm werkt buiten niet meer. Hoorde dat er een update 401 is voor mijn camera.

Echter bij het doorlezen van de instructies las ik dat als je de update Big Sur  voor Mac hebt dat die niet ondersteund wordt. Heb ik dus net gisteren geïnstalleerd. Wat nu te doen?

Bedankt alvast voor de feedback!

Suzan

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Goedendag,

Wellicht is er een camera expert die je hierbij kan helpen. Zo niet, dan zal ik het intern voor je navragen. 

Groeten,

Eva

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Goedendag,

Wellicht is er een camera expert die je hierbij kan helpen. Zo niet, dan zal ik het intern voor je navragen. 

Groeten,

Eva

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

hi @Mikki10. 

Ik vermoed dat je twee losse problemen hebt.

Dat je live-view buiten niet werkt zal waarschijnlijk niet met een software update te maken hebben ben ik bang.

Als ik het goed begrijp kun je als je binnen bent wel alles goed op je scherm zien maar zodra je naar buiten wordt het plotseling zwart?

Het update probleem is vermoedelijk het snelst op te lossen door iemand in je omgeving met een Windows PC lief aan te kijken...

Wat je sowieso nog eens kan proberen is je camera instellingen resetten, of zelfs initialiseren. Bij dat laatste wel je wel ook je eigen knopinstellingen kwijt helaas.
Wat je ook nog zou kunnen doen is in het menu kijken naar de brightness instellingen van het scherm, als deze op automatisch staan kun je ze op manual zetten en dan niet de instelling verder veranderen.

Succes!