anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Foto zachodu słońca

profile.country.pl_PL.title
KoWal-----
Początkujący

Foto zachodu słońca

Witam.
Mam zamiar zacząć przygodę z alfa 300 i kitem 18-70
Moje fotki to będą raczej krajobrazy .
Miałbym jednak prośbę gdyby ktoś mógł zamieścić fotkę z zachodu słońca byłbym bardzo wdzięczny.
Kiedyś miałem cyfrówkę kompaktową Nikona i niestety nie udawało mi się zrobić nigdy fajnego zachodu więc pomyślałem że lustrzanka na pewno da radę i dlatego chciałbym zobaczyć jak radzi sobie lustrzanka z taką fotografią.

z góry dziękuję.

9 ODPOW. 9
bikmen
Początkujący

proszę bardzo wejdź na www.bikmen.fmix.pl tam są moje fotki jestem amatorem tak że nie martw się że robione nie wiadomo przez kogo i przez jaki sprzęt i tam w albumach szukaj takich co są podpisane sony "alfa 300"
no i oczywiście jak oglądniesz napisz co myślisz polecam album "Kto Rano Wstaje..." i "Wiśniowa sony alfa 300" no i coś tam z Alfy znajdziesz jeszcze

bikmen
Początkujący

z mojego krótkiego doświadczenia z lustrzanką wiem że w trudnych warunkach lustrzanką ciężej zrobić nieporuszone zdjęcie gdzie moim starym zasłużonym kompaktem sony h5 śmigało miej to na uwadze zwłaszcza jak przy krajobrazach będziesz zapewne ustawiał mniejszy otwór przysłony typu f16

profile.country.pl_PL.title
KoWal-----
Początkujący

Dzięki za odpowiedź.
Zdjęcia super.
"Kto Rano Wstaje..." - bomba
Kiedyś może swoje zaprezentuję jak się nauczę pstrykać.

Właśnie się zdecydowałem. Znajoma fotograf ma do sprzedania alfe 300 za 1050 zł z kitem 18-70. Aparat ma 4 miesiace i zrobione ok 1000 zdjęc. Zaraz lece ją kupic.
Pozdro

bikmen
Początkujący

no to spoko cena życzę dużo radości z nowego aparatu i dużo udanych zdjęć!!! cieszę się że moje Ci się podobają no to powodzenia

witmann
Początkujący

bikmen - coś nie halo z Twoją stronką. Ładuje się główna fmix.pl...

profile.country.en_GB.title
gnembon