annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Drivers Vaio VPCEJ2L1E

choreftis
Ontdekker

Drivers Vaio VPCEJ2L1E

Beste,

 

Door problemen met het herstel van onze Vaio VPCEJ2L1E heb ik er van armoe mijn eigen Windows 7 erop gezet, alleen ik krijg de netwerkaart en de wifi niet aan de praat en ik vindt nergens de gepaste drivers.

 

Weet hier soms iemand een oplossing voor?

 

Met dan bij voorbaat

 

Choreftis

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hopelijk heb je aan deze Link  iets.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
choreftis
Ontdekker

Eerlijk gezegd vind ik daar niet veel, het is trouwens ook weer een ander forum, ik had gehoopt door het feit dat dit een "Sony" forum was, ik hier meer duidelijkheid zou krijgen.

 

Maar toch bedankt,

 

Choreftis

Anonymous
Niet van toepassing

Hoi Choreftis, 

 

Neem anders even contact op met Sony Support.

Contactgegevens vind je hier .

Hopelijk kunnen zij je verder helpen.

 

Mvg,

 

Arthur

choreftis
Ontdekker

Beste mensen,

 

Ik mag het heugllijk nieuw geven dat ik op een of andere manier toch nog iets vond van Vaio care en wat blijkt hij staat terug in fabrieks stand en werkt alles naar behoren.

 

Want neem me niet kwalijk Arthur ik moet eigenlijk niet zo veel meer van Sony, ik heb een 40" tv, een 26" tv, een mp3 speler, een video camera HDR-CX740VE, een laptop Vaio en het laatste heb ik tot mijn enorm groot spijt een Sony Xperia miro gekocht en ik krijg dat mormel niet ingesteld dat ik vanuit buitenland e-mails kan versturen via WiFi wat ik met m'n vroegere Samsung wel kon.

Ik heb daarover naar Sony gemaild en geschreven met 0,0 als resultaat, dus zou ik zo wie zo niet naar Sony gemaild hebben, ik moet ze niet meer.

 

Maar toch bedankt,

 

Grts,

Choreftis

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zal toch maar eens goed naar de email instellingen kijken!!!

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
choreftis
Ontdekker

Niks van,

 

Instellingen zijn, inkomende mail, IMAP.provider.be poort 143 onbeveiligd.

 

Uitgaande mail, relay.provider.be, poort 587, beveiligd met TLS, aanmelden verplicht met login en wwoord,

 

Zo stonden en staan ze op mijn Samsung en nu nog op m'n broer z'n Samsung smartphone en tablet maar alleen bij Sony Xperia werkt dit niet en ook bij Belgacom weten ze het niet, dus.......

Anonymous
Niet van toepassing

Goed om te horen dat je het weer aan de praat gekregen hebt dan. 

Als je mij een casenummer door kunt geven, kan ik Sony laten weten dat je ontevreden bent met de geboden support, zodat ze dit kunnen evalueren.

 

Mvg, 

Arthur

choreftis
Ontdekker

Beste Athur,

 

Het is heel mooi wat je voorsteld, maar het is al maanden geleden, en het probleem is dat ik eigenlijk van nature uit een stijfkop ben.

Dit wil zeggen, als ik iets wil dan doe ik alles om dit ook klaar te krijgen, maar als ik naar Sony Belgium een brief schrijf en ik krijg geen antwoord, dan laat ik ze vallen als een baksteen en geloof me vrij, Sony krijgt van mij geen maar dan geen enkele possitieve reclame meer.

 

Het probleem steld voor mijn hierboven vermelde Xperia dat nog Belgacom (die de toestellen ook verkoopt) nog Sony er wetenschap van hebben dat de instellingen die ik wil niet werken, waarom niet....wie dat.

 

Het werkt hier in belgie natuurlijk wel, met de gewone instelling uitgaande poort op 25 en onbeveiligd te zetten en dan kan ik via 3G of eigen WiFi e-mails verzenden, maar in buitenland ga ik niet op 3G en op een vreemde WiFi werkt die instelling ook niet. Hij moet staan zoals ik hierboven reeds vermeld heb, maar wie ben ik, ook al kan ik bewijzen dat die instellingen wel degelijk werken.

 

Het is trouwens al eeuwen geleden dat er ook eens een Xperia upddate voorhanden was en dat dit "misschien" de zaak kon oplossen, want geloof me, ik ben geen alleenstaand feit hoor.

 

Met dank en grts,

 

Choreftis

Anonymous
Niet van toepassing

Beste Choreftis,

 

Ik vind het toch vervelend voor je dat je nog altijd geen oplossing hebt gevonden.

Zoals ik ook in een andere thread opmerkte, kunnen wij eventueel je onbeantwoorde email intern naar Sony doorzetten. Mocht je nog van deze optie gebruik willen maken, stuur ons dan even een privébericht svp. 

 

Mvg, 

Arthur